Kalas,Bröllop & artisten Ängla



Vilken kalas helg!
Först 1 års kalas och sedan bröllop.
Ett bröllop att minnas för livet.
Ett ovanligt bröllop där vigseln var på en innegård där brudgummen var klädd i jeans & vit shorta & prästen i svart tajg skinn kjol!
WOW!

Det var enkelt, bohemiskt och alldesels underbart där kärleken stod i fokus!
Som den ska göra på ett bröllop.

Patrik, du underbara sångare & vän!
Din röst är otrolig!
Han sjöng "You rais me up" när bruden tågade in efters sin dotter Nicki och förd av sin son Basse.
Tårarna rann.


(Underbara Patrik med sin underbara Sten. Underbart att träffa er!)

Därefter sjöng Nicki "Håll mitt hjärta" och Emil "I will be your man".
Efter att ringarna bytts och vigseln var över avlutade vi alla med "Du är allt"




Festen var underbart rolig.
God mat, trevliga människor & lite jam av oss alla.
Men den som stod för mest underhållning var Ängla :)
Hon frågade om hon fick sjunga men jag trodde aldrig att hon skulle våga.
Efter en viss övervägan bestämde hon sig för att göra det.
Efter det var hon fast!
Stolt att hon vågade med blodad tand!
Sedan blev hon både artist & konfrencier som sjöng kända låtar men även egenskrivna till brudparet!



Tack Carina & Robban för ett oförglömligt bröllop & tack alla ni andra som var där för underbart sällskap!

Våra gåvor var smycken som jag gjort.
Budskapet på smycken kommer i från låtarna de valt att under sin vigsel.
Carina hade valt "You rais me up" och den texten stansade jag in på Robbans smycke.
Robban hade valt "I will be your man" och det stansade jag in på Carinas smycke.
Ett fint minne att ha kanske utöver ringarna!?




byzara.se

 


Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Gud, så duktig hon är. Underbart! Jag blev alldeles varm av att höra henne.



Zara, jag och barnen har en present åt dig. Tänkte ge den till Emil i stan idag, men när jag och Markus kom dit hade han gått. Men det går fler tåg. Skickar den på posten annars.



Kram



Carina och barnen

2010-07-12 @ 22:29:44
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Maria Bredin

Hon har bra röst lilltjejen

2010-07-12 @ 23:41:18
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: rosalita

Sådan mor sådan dotter.. :)

2010-07-13 @ 00:04:05
Postat av: Emma

Det finns inget tvivel på att Ängla kommer att gå i föräldrarnas fotspår, vilken liten talang!! Hon är ju så söt!!! Och så de små söta, ett år helt otroligt!! Vilken fin bild på dig Zara, underbara du! Stor kram Emma

2010-07-13 @ 08:54:20
Postat av: mamma /mormor

Underbara unge alla förstår nog vad hon ska bli när hon blir stor..puss

2010-07-13 @ 09:21:36
Postat av: milo

Håller med dig Annika, äpplet faller inte långt från trädet. Oj vad mitt hjärta bankar av glädje, den ungen får mitt hjärta att smälta. I lOVE

2010-07-13 @ 09:39:15
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vad härligt! Underbart att hon vågade!

Häftigt att gifta sig i jeans.

Kram

2010-07-13 @ 10:20:09
Postat av: Linda

Vilken underbar röst hon har redan!!

2010-07-13 @ 20:35:57
Postat av: KATTA

Först vill jag säja GRATTIS i efterskott KRAM



Dina barn är helt underbara vilka charmtroll & Ängla vandrar i mamma & pappas fotspår såklart.

Hon är skitduktig fortsätt så Ängla



KRAM TILL FAMILJEN

2010-07-13 @ 21:47:58
Postat av: Annika

Åh vad sött när Älva sjunger =)

2010-07-15 @ 10:11:44
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Harriet kyolaba

Underbart är så stolt över vår Ängla så modig hon är:) Vilken vacker Klänning du hade på dig....Ni var jättefina allihopa och fint väder hade ni UNderbart....Kramar från oss:)

2010-07-16 @ 00:01:33
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad duktig hon är.. hon kommer nog följa mamma och pappas fotspår.. :)

2010-07-16 @ 16:53:30
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0