Sommarbilder

I dag är det regn & rusk (men i skrivandes stund kikar solen fram faktiskt). De flesta suktar efter att ha sen semster, men de sista åren har det varit som finast i Juni och början av Juli. Men jag hoppas att solen snart är tillbaka igen, lite mer sol behöver våra kroppar för att överleva hösten & vintern (måtte den aldrig blir så lång igen!?)
Håller tummarna för ett fint Augusti!

Här kommer vår sommar hittils i form av bilder.
Det märks att Ängla har blivit stor och mest är med sin kompis Tilde eller på annat håll långt ifrån mig ;)
Har knappt e bild! Måste plåta henne mycket nu i slutet av sommaren.



Varma härliga kvällar i trädgården
Lortiga små barn som varit på upptäcksfärd..





Ponnyridning på Kristianstadsdagarna


Bröllop har det blivit två stycken (utöver de vi sjungit på).


Bad i Torsebro & några dagar vid havet


Här ser jag för första gången likheten tvillinagrna emellan.
Kolla ögonen.


Vår otroligt bestämda gullfia


Underbar bild


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Du har sånna fina ungar

2010-07-30 @ 16:13:38
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: milo

Mitt hjärta är upptaget............... Gissa för vilka då?

2010-07-30 @ 16:16:46
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: rosalita

Fantastiska bilder! Så fina ni är alla.

Du & Emil är så himla snygga båda, inte

konstigt egentligen att barnen blev så söta ;)

2010-07-30 @ 17:04:50
Postat av: mamma

Gulle barn,ser du hur lik vilda är mig?? puss

2010-07-30 @ 19:01:01
Postat av: mamma

Vad vacker du är....

2010-07-30 @ 19:05:09
Postat av: skurken

Vilka fina bilder på din familj!

2010-08-01 @ 20:52:14
URL: http://skurken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0