Det är en ljuvlig kväll.. Det är ljummet o...

img_3670 (MMS)

Det är en ljuvlig kväll.. Det är ljummet och jag sitter fortfarande i linne & shorts. Har vattnat och noppat alla mina blommor och borde egentligen gå in för att steka köttbullar.. Men jag vill inte riktigt slita mig från trädgården ännu. I dag köpte jag denna cider på systemet. En sommarcider med päron, gläder & rabarbern, den var väldigt god! Kan varmt rekommendera en kall sådan en ljummen sommarkväll!  Hoppas ni alla får en trevlig midsommar! Vill även nu passa på att tacka en underbar bloggläsare (Jeanette) och hennes familj som skickat Ängla krya på sig presenter efter cykelolyckan. Vi fann det i posten i dag när vi kom hem! Ängla blev själaglad att någon tänkt på henne! Tack, Tack! Det värmde hela familjen! Önskar alla läsare en underbar Midsommarhelg!  Kram


Kommentarer
Postat av: Therése

Välkomna hem. Vi ses väl imorgon runt stången?

2010-06-24 @ 19:32:57
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag köpte också den cidern, har sparat den tills imorgon så den ligger kvar på kylning...

Glad Midsommar

2010-06-24 @ 21:00:16
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: mio

jag testade den förra helgen och den var riktigt god! Önskar er en underbar midsommar! Kram

2010-06-25 @ 12:37:38
Postat av: Lykke

Hej Zara, dejligt at höre at Ängla blev glad for pakken. Mine piger på 6 g 8 år, syntes det var så synd for hende, så hun skulle have en lille pakke.



Trevlig midsommar.



Kh Jeanette

2010-06-25 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0