I dag har det donats i trädgården igen.. I...

img_1477 (MMS)

I dag har det donats i trädgården igen.. I alla fall av mig! Vilken energi man får av detta underbara väder. På dagen slipade jag ned den gamla färgen på utemöblerna vi fick av Maggan & Pierre förra året då dom bytte. Spolade av dem och lät dem torka. På vägen till svärmor & svärfar inhandlade jag vit färg. Så vid 20 tiden när vi var hemkomna och barnen i säng gick jag ut och målade.. Nu är det gjort, i alla fall ett lager. Ska köpa mer färg, för möblerna slukade hela burken.. (bilden är tagen genom fönstret). Igelkotten verkar inte må bra. Vi har gett den vatten och kattmat. Den har gått en sväng mitt på dagen men kom tillbaka ragglandes igen.. När vi kom hem låg den kvar men nu var den på en liten tur igen.. Får se om den piggnat till i morgon. Har försökt ringa till viltfångare men inget svar.. Som sagt, får se om den är kvar i morgon..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Snyggt målat=) Hoppas de ordnar sig för igelkotten.

Älskar kottar

2010-06-03 @ 10:20:12
Postat av: Amanda



Prova och ge den laktosfrigrädde. det brukar de sluka fort som satan!

2010-06-03 @ 18:33:15
URL: http://vackertivardagen.blogspot.com
Postat av: mio

Jag har också hört att de tål laktosfri grädde och mjölk, samma som med kattmjölken som också är laktosfri

2010-06-03 @ 18:40:03
Postat av: Mona

Igelkottar ska helst ha vatten för dom precis som hundar tål inte mjölk. Kan inte bryta ner den.

2010-06-05 @ 01:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0