I dag kan man i alla fall se solen mellan ...

I dag kan man i alla fall se solen mellan molnen! Hoppas det håller i sig, men molnen brukar föröka sig framåt dagen tycker jag. Det har varit en intensiv helg med student, grannfest samt sjuka barn. Min pappa & fru har varit här, det är alltid lika roligt. Önskar vi bodde närmre varandra. Älvin blev sjuk under studentfesten och vaknade med feber morgonen efter men blev piggare under dagen. Vilda blev dock sämre under grannfesten och bara skrek. Så redan kl 20 fick vi bege oss hem. Men så är det när man har smått. Det får bli lite på deras villkor. Det är en sådan kort period i livet, man hinner festa många gånger till. Fast jag är nog inte direkt ngn partypingla längre :). I dag ska vi på ytterligare en student i Lund, så nu måste jag sätta fart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0