Mamma & Ängla

Nu är jag hemkommen igen.
Det har fixats presenter till dagisfröknarna från oss som har barn som nu ska börja skolan.
Avslöjar i morgon vad vi hittat på :)

Att få rå om Ängla själv och att hon även fick vara i centrum hos Mallan & Anita var toppen!
Det behövde verkligen min stora tjej.
Ängla som varit så tapper detta år då fick två små var verkligen värld en helg i hennes tecken!



Mallan & Anita hängde med oss till Grönan!
Ängla har nu nått den åldern då man måste börja åka med igen..
Ja, då pratar jag inte om några små ponnykaruseller utan skräck karuseller.
I alla fall för mig. "Vilda musen" b.la!
Jag hade ångest hela vägen fram och satt som ett lik genom hela resan!
Hua!



Det repeterades inför Sommarkrysset.
Måns Möller repade manus & kameror, EMD & Steven Simons soundcheckade.



Lustigahuset kan jag in och utan till nu :)
Sprang säkert in där 10 ggr. Ängla älskar nämligen slutet, flygande mattan.



Min svaga länk är lotteri på nöjesfält.
Men denna gång hann jag knappt ta några eftersom jag var tvungen att åka så mycket.
Men på vägen ut satsade jag en bricka & vann! :)



Sedan var det snabba puckar hem, duscha & byta om inför Stinas fest!
Det var en trevlig kväll med god mat, dryck och livemusik!
Ängla somnade som en stock i bilen hem på natten!



Helgen avslutades med konsert i BOO Kyrka!
Ängla ville stanna hemma med M&A, dom hade haft så roligt!
Tack för ni alltid tar så fin hand om våra barn!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hehe gullfia! Bra hon får med mamma på lite karusellturer:)

2010-06-01 @ 14:34:31
Postat av: Lars

Låter som en lyckad dag i huvudstaden, bra :)

2010-06-01 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0