Rapport från Paris: • I går besökte hon E...

img_1523 (MMS)

Rapport från Paris: • I går besökte hon Eiffeltornet. Hon var ända längst upp sa hon! Har inte hört mig för om ända längst upp stämmer :) • Hon hade även hunnit med att åka till Nottredam (ringaren). • Varit på restaurang. I dag ringde hon från Euro Disney. Hon hade sett Tiana! Hon undrade över vilken klänning hon fick köpa. Jag sa att hon skulle se om just Tianas fanns, för den finns ännu inte i Sverige. Okej sa hon, annars blir det Ariels bröllopsklänning! = Hon har det toppen i Paris! Min tjej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas hon får en riktigt trevlig resa..puss

2010-06-07 @ 21:45:34
Postat av: maggan

Vad härligt hon har det, ängla. hon hittar säkert ngt att köpa, finns nog massor med saker. Kram på henne!

2010-06-08 @ 06:43:03
Postat av: Annika

Åh låter härligt!!

Snacka om att deras klänningar är underbara!

2010-06-08 @ 08:17:15
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Lars

Högst upp i Eiffeltornet, burr, det var något jag var livrädd för när jag var i Paris för länge sedan.

2010-06-08 @ 10:08:45
Postat av: Malin E

Yes man kan åka längst upp! Det har jag gjort! Sjukt högt men väldigt härftigt!

kram

2010-06-08 @ 17:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0