SATC

http://monniesworld.files.wordpress.com/2010/01/sex-and-the-city-2-2.jpg

I Torsdags gick jag om min kompis Paula på bio.
Nämligen på SATC 2! Som jag har längtat.
Vi började med att snacka på en uteservering. Jag tog en cider, Paula en latte.
Underbart att bara sitta ned och ha tid för vuxen snack.
Vanligtvis brukar vi ha våra barn med oss när vi ses eftersom dem också tycker om varandra.
Men i Torsdags var det mammornas tur :)
Filmen var enligt mig underbar.
Ett lååångt avsnitt av serien kändes det som.
Folka har snackat om att den inte har någon handling. Nej, kanske inte. Men den berör många ämnen.
Som äktenskap utan barn, äktenskap med barn och hur sexlivet är när man är + 50 ;).
Jag njöt av varje sekund!
Vilka fantastiska kläder Carrie har i filmen. Varenda plagg är "jag vill ha!"

Se den!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst är den härlig, en enkel och skön film !!! Tove fick vara barnfri igår så vi gick till söder och drack Cosmo och såg filmen! Jag som älskar skor, blir ju tokig!

Kram Emma

2010-06-06 @ 06:42:22
Postat av: katten

I karaokescenen i SATC två har tjejerna himla snygga outfits. Jag har blivit inspirerad av Miranda på min blogg. Kika in!

2010-06-06 @ 09:44:37
URL: http://copycatbloggen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad kul att höra det, vad glad jag blir! Har hört så mycket negativt om filmen och jag blev besviken för jag älskade ettan så jag har sett fram emot att se denna också. Nu är jag laddad igen ;)

2010-06-06 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0