Biljetter

Så var finalen avslutad! Lite vemodigt tycker jag. Det tycker jag alla år. Jag är en av de få som inte kan få nog av Melodifestivalen :). "Sån är jag" som min morfar skulle ha sagt!
Ett stort grattis till Anna!
Det är inte "my kind of music" men jag är glad för hennes skull & hoppas den ska funka i Eurovision!?
Vilken Askunge saga...
Nu till något annat!
I dag är det dax för rep igen!
I dag ska min låt repas samt koreografin till den.
Dans igen.. Ganska skoj faktiskt & gratis träning.
Hoppas att det ska gå bra!?

Nu kan du köpa biljetter till showerna om du känner för att kolla in vad jag & Emil haft för oss den senaste tiden ;)
Ett gäng duktiga sångare som sjunger det bästa från musikal & film!
En påskpresent till någon kanske?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohh, jag måste köpa biljetter, Maria är jag släkt-släkt med plus att hon är arbetskollega med min bror=)



Hoppas helgen varit bra!

2010-03-14 @ 10:57:10
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com
Postat av: Olle

Jag kan tillägga att biljetter även säljs på Bromölla Bibliotek samt på Jennys Klipphörna i Sölvesborg. Zara fick en affisch som är anpassad för Kristianstad.

2010-03-14 @ 12:15:33
Postat av: mio

Det hade vi gärna kollat men det är ju liiite långt bort!

2010-03-14 @ 14:55:21
Postat av: Johan R

Hej Zara!



Så lite så, tycker ju som man tycker, och det hade jag gjort även om du inte bott i Färlöv.



Tack för fina och värmande kommentarer, och ja, det är Försäkringskassan. Min fru har fått ischias av graviditeten för att när hennes ryggdiskar har flyttat på sig som de gör när man blir gravid så har en av dem lagt sig på ischiasnerven, så hon känner smärta i benen dygnet runt, oavsett om hon går, står eller ligger.



Hon har varit sjukskriven på heltid i snart två månader på grund av detta och FK tyckte att det räckte med 1/4-dels havandeskapspenning trots att två KK-läkare, en ortoped-läkare och en sjukgymnast tycker det är fullkomligt orimligt att hon jobbar.



Skrev en riktigt bra överklagan, och vi får besked nu på måndag eller tisdag.



Det är inte lätt alla gånger, men det är väl värt det för vårat kärleksbarns skull.



Kram

/J

2010-03-14 @ 21:56:52
URL: http://johanshuvud.blogg.se/
Postat av: Therése

Hej!

Va glad jag är att jag hittade hit till din fina blogg ;-)

Blev lite sugen att lyssna på er musik (eftersom jag blev lite påmind av Sarek när jag hörde Timoteij´s Kom nu i melodifestivalen)

Så när jag satt å lyssnade runt lite på nätet...så hamnade jag här hos dig!!



Superfina barn har ni också förresten ;-)

Ha en härlig dag...Kram Therése.

2010-03-15 @ 11:10:45
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Mona

Tack för tipset. Biljetter är köpta. Lycka till

2010-03-15 @ 14:04:00
Postat av: Mona

Tack för tipset. Biljetter är köpta. Lycka till.

2010-03-15 @ 14:05:41
Postat av: Mona

Tack för tipset. Biljetter köpta. Lycka till.

2010-03-15 @ 14:07:08
Postat av: Mona

Sorry. Datan kladdar som datorer gör ibland

2010-03-15 @ 14:07:59
Postat av: Madeleine

Hej!

Jag har en fråga ang. dina smycken och hur lång leveranstid det är på dem? Har setat och kikat och tycker de är jättefina.



Hoppas du har tid och lust att svara(i bloggen eller på mail).

2010-03-15 @ 18:12:10
URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0