Det skulle...

0-783120e2af84671331748a26e8844563.png

Det skulle bli två timmar på stan av avkoppling samt ärenden.. Men emetofobin tog över! Jävla skit fobi rent ut sagt! Emils syster Amanda sov hos oss i natt vilket alltid ät mysigt när hon gör. Men i natt kräktes hon. Hör till saken att hon aldrig ( vad hon kan minnas)  haft magsjuka. Den enda  gång hon ska få det så ska det hända hos mig!! Känns som ngn där uppe vill pröva mig!? Amanda kan ju absolut inte hjälpa det och man kan aldrig hålla sig borta från sådana baciller, jag vet. Men nu går huvudet i 140 och jag mår pyton! Sitter på bussen hem nu och längtar till jag får kliva av! 
Sedan vaknas samtal på dagis (ett maraton för mig idag!) för att se hur Ängla sköter sig ;).
Snälla ni, håll en tumme för mig?! Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller alla tummar som går att ni klarar er kram tessan

2010-03-19 @ 11:36:48
Postat av: Lars

Stackars dig, det finns en bra bok för folk med fobier - Hur du kan bota dig själv på nolltid av Werner Silfverskiöld. Den botade min svindel på just nolltid.

Jag håller tummarna.

2010-03-19 @ 11:38:51
Postat av: Maria

Ni behöver verkligen inte vara smittade! Kräksjukan är mycket mer smittsam och den har hon ju inte för då hade hon varit riktigt dålig. Städa toaletten noggrannt och sprita allt. Byt handdukar. Det här ordnar sig Zara, ta det lugnt bara! Glöm inte att äta annars mår du bara sämre i magen. Kram

2010-03-19 @ 13:17:23
Postat av: Malin E

Hoppas ni klarar er!! Be Emil sanera toaletten!

Tror det går jättebra för Ängla, det charmtrollet!



Du, tittade inte på klockan nr jag skickade messet i morse, hoppas jag inte väckte dig/er!

kramar!

2010-03-19 @ 14:37:13
Postat av: Jeanette

Fin du är Zara :)

2010-03-19 @ 17:28:48
URL: http://jeanettem.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej! Vilken läcker jacka! Var har du inhandlat den?

2010-03-22 @ 14:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0