God morgon...

1a1f1b90f614099c981bdaa0446b7a4e.png

God morgon Sverige!! Har precis plöjt igenom Vecko Revyn tillsammans med en kopp kaffe. Skönt med en lugn morgon för en gång skull, för snart är kaoset i gång igen.. 
Här är det en så länge grått & trist, precis som jag känner mig ungefär. Vi kan väl hoppas att både jag & solen spricke upp framåt dagen!? 
Inte mig emot.
I dag ska vi hem till svärföräldrarna på lite mat, sedan ska Emils syster följa med oss hem :). Hon ska fixa mitt barr (hår) och det känns underbart! Utväxten är inte att leka med.. Ska även lägga en slinga i färg i luggen, så jag får lite färg mot mitt bleka ansikte!! Längta.. Är inte håret bra är inget bra! 
Hoppas solen lyser på dig i dag i alla fall?! 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ha en skön dag. Här är det grått o trist, det ska bli regn och det hoppas jag. Då regnar snöeländet bort.

Kram

2010-03-18 @ 09:34:24
Postat av: Malin E

Ska du inte passa på att klippa en lång lite kraftigare lugg?? Skulle vara supersnyggt på dig!



Här inne i stan försöker solen tränga fram i alla fall!

Ha en bra dag! Hälsa!!

kram

2010-03-18 @ 12:55:27
Postat av: Zara

Malin: jag har haft det många ggr och trivts bra.. Men orkar inte med jobbet som krävs med det eftersom jag har en virvel precis där ;).. Plattången måste fram å så.. Sedan måste man ju klippa den varannan mån.. Men snyggt e de!!

Kram

2010-03-18 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0