God Morgon...

13fcdcc6dd5e21bc2b7125da17c18d2b.png

God Morgon säger jag (God natt säger säkert vissa?) med ett mindre karismatiskt ansikte som innehåller små grisögon ;). Somnade som en stock i går, innan min stora tjej och sambo. (hörde att Ängla viskade något i mitt öra ngn gång under sena kvällen). Ängla älskar när hon får vara uppe lite längre med bara pappa (mina nattugglor). Men jag är glad att jag la mig tidigt för det var tidigt att stiga upp må ni tro. Jag lider med dem som pendlar och behöver stiga upp sp tidigt alla veckodagar!
Taxin var ist 15 min tidig så jag fick eld i baken kan man säga! Jag som skulle brett mig en macka att ta med fick ist yra runt efter byxor och det sista som skulle packas ned.. När jag kon ut visade de sig att han haft en körning till Färlöv innan och därför var tidig. Jag hade därför kunnat ta det lite lugnare och fått mina mackor med mig, typiskt! Alla små grisar sov son stockar där hemma, saknar den redan. Men det ska även bli skönt att komma i väg en dag för att göra det jag älskar allra mest: sjunga! 
 


Kommentarer
Postat av: Therése

Hej, då var det säkert Peter txi Du åkte med. Han kom hemrumlandes runt fyra-tiden efter en klassåterträff med skolkamraterna från nian.

Trevlig resa!

2010-03-28 @ 08:14:44
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: maggan

Ha det så trevligt!!!



Kram

2010-03-28 @ 09:33:43
Postat av: Malin E

Kul och åka iväg Zara! Njut av spelningen och hälsa Trollhätttaaaaaan :) Varma kramar!

2010-03-28 @ 09:51:20
Postat av: Maria

vad söt du var på bilden :)

2010-03-28 @ 10:35:02
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0