Lite av varje (igen!)

Å jag är en usel bloggare.
Men dagarna bara svichar förbi mig (å dig med kan jag tänka!?).
Har så mycket jag vill skriva & dela med mig, men nu är jag för trött.
Måste i säng.
Det har varit en gnällig dag, hoppas dom inte är på väg att bli sjuka igen!?
Alla kan vi ju ha våra "dåliga dagar", så även bebisar.
Vilda charmknuttan har börjat dansa så fort hon hör musik eller när vi sjunger.
Hon har även börjat vinka ;)
Älvin, ja han kör mest racer med sin bil (gåstol!)



Nu kan DU anmäla dig för audition till SKÖNHETEN & ODJURET!
För mer info:
www.emilsigfridsson.se





Från och med nu kommer jag att signera alla mina smycken förutom på ringar & stavar där det inte går att signera.



På Onsdag har vi en födelsedagsgris :)
Emil fyller 30 år!
Något han helst vill slippa dock.
Vi är inga firare & brukar inte ge varandra något speciellt.
Men jag har tillsammans med några andra filat ihop en present som jag tror han kommer att uppskatta.
Samt en anna från barnen som kommer från hjärtat..
Ja, det gör ju den först nämda oxå, men du kommer att förstå ;)

http://3.bp.blogspot.com/_UOGsR8XE8R4/SL5OOE4qRII/AAAAAAAAASk/JkF357CI_Uw/s400/karins%2Bt%C3%A5rta%2B006.JPG


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis till Emil på hans sag(onsdag):)

Mejlar honom då. Ni har nog hittat på nått till honom som uppskattas:)

2010-03-23 @ 07:10:37
Postat av: Anna

Wow vilken snygg signatur du har tagit fram till dina smycken!!



Diggar den väldigt :)



Ha det fint!

2010-03-23 @ 10:47:53
URL: http://levinda.se
Postat av: Gunilla

du, vilken snygg logga!!!! Är det en stans?? Skitsnyggt!

2010-03-25 @ 13:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0