Väntan

Sitter på 7 eleven i Lund och har 40 min kvar till tåget mot K-stad ska avgå. Väntan är värst, eller hur? När man bara vill hem. Titta på sina fina barn som ligger med sina pyjamaser i sängen. Det är vackert! Snälla Jenny hämtar mig vid stationen i kristianstad. Vad gjorde jag utan familjen Gottfridsson? När man har sin familj långt i väg är det fint att ha en extra familj nära.. Vet att även min mamma tycker att det känns tryggt att jag har någon. Sedan har vi ju underbara farmor & farmfar, men man kan inte alltid be dem om hjälp. Dom har ju också ett liv. Men dom tycker om sina barnbarn och ställer upp så mycket de kan :). Det är man otroligt tacksam för. Barn kan aldrig få för många nära & kära!

I morgon tippar jag att jag kommer att vara sjukt trött. Men det är bara att ladda om batterierna. Jag ahr en hel del beställningar att ta tag i. Sedan ska vi hämta ut blöjor eftersom vi ska medverka i en undersökning. 3 veckor med gratis blöjor känns inte helt fel. På eftermiddagen ska vi hämta gull Selma på dagis. Maggan med familj har varit en vecka i Österrike & haft det gott! Men nu är även dom hemma i vardagen igen.

Usch, blir nog bara en massa svammel nu. Är så trött att ögonen går i kors. Ändå vet jag att det kommer ta ett tag innan jag varvat ner & kan sova när jag kommer hem.

Sov gott alla ni där ute!

 


Kommentarer
Postat av: jenny

Ja jag sitter här och väntar ut tiden ;) haha.

Dina barn har varit små och underbara änglar hela dagen som vanligt då alltså ! vi har busat, lekt och myst hela dagen, =) Kram på dig, ses snart.

2010-03-28 @ 22:50:27
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag är väldigt glad över att familjen Gottfridsson finns i din närhet o även i min..Senast var det underbara Milo som hämtade oss kl tolv på natten vid stationen när tåget var så försenat..kram

2010-03-29 @ 11:24:33
Postat av: milo

Tack Zara med familj. Du hade klarat dig bra utan oss för du är en hejare på att fixa ihop vardagen. Det är helt andra villkor för mig att ställa upp när jag kan, jag kan säga nej. Jag har inga måsten, som ligger på er för att vardagen ska fungera. Vi lämnar tillbaka barnen trötta, smutsiga och ni tar över det vanliga igen, vi bara njuter av godbitarna. Och jag kan säga att bitarna är delikata,ha,ha. Till Annika, vi finns här för alltid vi har band till Zara och familjen som jag hoppas vi för över på nästa generation.Kramar

2010-03-29 @ 19:53:23
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0