Vilket trist...

0-12c31e09fff1490879060f41afc64454.png

 

Vilket trist väder!! Moln och regn, men i alla fall inte kallt. Älvin vaknade 5:30 så redan kl 20:30 var vi ute med vagnen.. Nu ligger jag på filten medan barnen leker.. Vilda har krupit några steg idag även dragit sig upp i sängen.. Framsteg hela tiden.. 
I dag får Ängla hem en killkompis som hon träffat på gymnastiken i stan, det blir roligt! :)
Tänkte jag skulle göra våfflor eftersom vi missade våffeldagen i veckan! 
I dag är det förberedelser inför morgon dagen som gäller. Kl 04:45 hämtar en taxi mig och kör mig till stationen. Där ska jag ta ett tåg mot Trollhättan. Det är dax för Magiska Toner konsert med Sarek! Tidigt men det ska bli skoj! Även Emil har gig så det ska skrivas lappar till barnvakten samt även packa en väska till barnen.. 
Hoppas du får en fin dag!

(Självklart ska det stå 8:30)


Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Ja, det är ett riktigt trist väder idag. Linnea är vansinnig på MIG här, för hon vill gå ut i sina nya skor som hon fick igår, men regnet vräker ju ner och det blåser och där är inte ett barn ute så långt ögat kan nå. Och eftersom hennes nya skor är vita-rosa, så sa jag så klart NEJ till att gå ut och lera ner dem första dagen hon har dem. Så nu har jag en väldigt arg Linnea här :-)



Men du Zara, har du inte skrivit lite fel här? Du var väl inte ute med vagnen kl 20.30? ;-)



Mailar dig senare idag, för jag ville visa dig en bild till som jag har här. vill ha din åsikt om något mer ska göras på mössan eller ej.



Kram från



Carina och barnen



PS: Hälsa Emil och pussa barnen från oss

2010-03-27 @ 15:24:30
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Zara

Självklart menar jag 8:30 & inte 20:30

2010-03-27 @ 15:27:47
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Trollhättan!!??? Jamen det är ju nästan här ju :)

2010-03-27 @ 15:37:41
Postat av: Carina Persson

Jag fattade att du menade det, Zara. Det är lätt att skriva fel. Jag tänkte bara att nu måste Zara ha blivit lite yr, för det här stämmer inte :-)



Kram

2010-03-27 @ 15:58:50
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Anna2

jag tänkte väl, funderade på hur lång tid det tar för er att komma ut, 16 timmar?? suck va jobbgt! ;)

2010-03-27 @ 18:19:18
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0