Godmorgon säger vi till dig! Mina barn har...

img_4401 (MMS)

Godmorgon säger vi till dig! Mina barn har börjat ta sovmorgon sedan några dagar tillbaka. Kan det vara mörkret? I dag vaknade Älvin 8:00, men visserligen har han varit vaken en del i natt (jag fick lägga mig inne hos Ängla eftersom jag ska repa idag,tack Emil) men Vilda hon sover fortfarande. Inte mig emot med lite sovmorgon. Det är inte klokt att man nu förtiden säger sovmorgon till 7:30-8:00, när man inte hade barn räknades det som tidig morgon och kl 11-12 som sovmorgon. Tiderna förändras ;)..


Kommentarer
Postat av: Therése

Visst är det så att en extra halvtimme eller timme känns som en hel natts extra sömn :)

Lycka till med repetitionen idag. Ta det lugnt i snön och halkan.

2010-11-27 @ 09:25:14
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: mamma

Grattis säger jag, hoppas dom fortsätter med det när ni kommer hit..puss

2010-11-27 @ 10:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0