Den nya Zara...



Tack snälla, rara, fina, söta du för din kommentar!!
Varje en av dem värmde!
Visst känns det ovant, men jag trivs.
Kul med något nytt.
Kanske är färgen lite mörkare än BELLES färg i filmen. Detta är början till förvandlingen. I Feb kommer vi ha hittat den perfekta färgen till BELLE. Men jag ville gå ut starkt, gillar inte de fisiga. Ska det vara så ska det vara!
KAnske väljer vi att inte göra det exakt som filmen, vi får se.
Jag litar fullt ut på Cecilia på STUDIO CAPELLI. Hon är en otroligt duktig & noggrann frisör med många års erfarenhet.
Det var ett stort steg för mig att gå från blond till brunett.
Jag har alltid älskat riktigt mörk choklad färg på andra. Vi tog en choklad och blandade med en neutralbrun. Vi blandade eftersom jag inte ville att det skulle gå så mycket åt det röda hållet.
Detta är en färg från VISION (som för övrigt har underbara produkter till håret till ett bra pris!) som är skonsammare för håret. En lättfärg. Eftersom vi kommer att experimentera fram Belles färg ett antal gången valde vi den för att spara på mitt eget hår.

 

 

 

 

 

 

 
















Vision produkterna är superbra och ligger lägre i pris än de flesta andra märkena du kan köpa hos en frisör.
Jag har använt schampot/Balsam från dom länge.
Samt har dom en proteinspray som ger näring till håret som är super.
I går köpte jag en "dust it" som ger volym. Billigare & större förpackning en den lilla röda som kom först.
Deras värmeskydd har jag även använt i många år och även den är super.
Sedan finns ju allt annats som sprat, saltvattenspray, torrschampo mm.
VISION är gjort till Nordiskt hår och görs i Sverige.

Återföräljare här i Kristianstad är Studio Capelli som numer ligger på Tivoligatan 5.
044-120912


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ovant att se dig i mörkt Zara. Man är så van vid de blonda! Men jag måste säga du passar sjukt bra i de. Super snygg:)

Kram Åsa

2010-10-26 @ 09:11:16
Postat av: sandra

Jätte snyggt Zara!!!!! Då min kompis Marcus ska vara med i musikalen ska jag självklart gå!! Han är en av den roligaste jag känner,så antar ni har kul på träningarna hihih.. Kramizz

2010-10-26 @ 16:38:25
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: tille

vad fint! :)

2010-10-31 @ 00:26:48
URL: http://ttilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0