Forsts...

I dag har det varit fullt ös (som alltid)!
Onsdagar betyder "Kyrkis" för mig och de små. Det är så roligt att se dem tillsammans med andra barn.
Det är även roligt för mig att snacka med andra vuxna.


Going Älvin som klättrar på precis ALLT!

(Fina busfia som kan leka & pula i timmar)
Ängla är nästintill omöjlig att få bild på nuförtiden.. Ska försöka i morgon..



I går slipade Emil soffan & jag kvistlackade.
I kväll har jag grundmålat & i morgon blir det till att börja måla den VIT!

I morgon flyttar vår nya inneboende in.
Min kusin Sanna som även ska vara med i musikalen!
Välkommen till Skåne!


Kommentarer
Postat av: E

Hon sjunger så sjukt fint!

2010-10-06 @ 21:48:33
Postat av: Mo

Ta hand om henne väl.

2010-10-07 @ 07:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0