Från blondin till brunett

I dag är dagen då det händer!
Vaddå?
Dagen då jag går från blodin till brunett!
Det är i dag min förvandling tll Belle börjar.
Spännande..
Jag har faktiskt varit brunett en gång tidigare i mitt liv. Tror jag gick i 9:an. Jag trivdes men efter några månader ville jag tillbaka till min ursprungsfärg.
Nu får jag vänta ända till April innan jag kan börja förvandlingen tillbaka till Zara igen.
Just nu är mitt hår en katastrof, så i dag är jag glad att något händer överhuvudtaget.
Känns som ett fågelbo & "färgen" känns död!
Så det är faktsikt med glada steg jag går till Cecilia på STUDIO CAPELLI i KRISTIANSTAD.



Kommentarer
Postat av: mamma

Vad kul att Cilla är tillbaka o hennes salong..Lycka till kram

2010-10-25 @ 08:49:25
Postat av: harriet kyolaba

Hej Vackra du:) Gud vad spännande att få se dig Brunett....men en skönhet passar ju i allt:) Saknar er och hoppas allt går bra med "REP" ooooh vad jag önskar jag var med er...saknar den tiden då man ska mata in allt och lär sig manus utan till osv:)....Önskar er en bra start på veckan...Mycket Kärlek från "Fam KyolaHolm:)

2010-10-25 @ 09:40:37
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Ska bli spännande att se resultatet! :-) Ska du börja bära gul balklänning sedan också?

2010-10-25 @ 18:17:18
URL: http://sarali76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0