I dag var det en minst sagt jobbig middags...

img_4255 (MMS)

I dag var det en minst sagt jobbig middagsläggning av de små.. Älvin som är den utav dem som alltid somnar så fort huvudet nuddar kudden ville inte sova. Efter lite febergnäll somnade Vilda runt 11:30. Älvin fortsatte skrika. Provad sitta bredvid, han fick komma upp en stund, ligga i vår säng. Vilda vaknade men fick henne att somna om men då var det att börja om från noll med Älvin igen.. 13:30 tog jag Älvin i vagnen och gick utanför huset. Ängla var vakt till Vilda. (var bara precis utanför huset som sagt. Vilda låg i sin spjälsäng). När Älvin somnade nu vid 14 så vaknade Vilda.. Så idag blir det inte mycket gjort ;)..


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackare det ät inte lätt..puss

2010-10-18 @ 18:26:06
Postat av: Linda

jaa man blir minst sagt lite splittrad när dom två små inte sover samtidigt.

ni får krya på er!!!

kram

2010-10-19 @ 11:41:48
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: mia

Men ah! jag blir tröttare än jag är när jag läser. Skickar lite styrkeenergi åt ditt håll. Men dom är ju himla söta iallafall, det är ju alltid nåt, eller hur ;0) kram på dig, kämpa på.

2010-10-19 @ 11:51:08
URL: http://mmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0