I går när jag lagt mig kom Emil in och sa ...

img_4265 (MMS)

I går när jag lagt mig kom Emil in och sa att det snöade! Så sant (man vet aldrig med honom), det ligger lite puder av snö på marken och det är kallt! Och halt! Snö i Oktober i Skåne hör nog inte till vanligheten? Tur vi köpte vinterskorna till de små igår. Änglas var redan klara. Jag själv har faktiskt införskaffat mig ett par rejäla kängor i år. Inte vidare snygga men dom är varma. Det är vuxet! Nu kan jag vänta på bussen utan att frysa fötterna av mig, vara ute och leka länge med barnen.. Jag gillar att vara vuxen och förnuftig :). Just nu sitter jag och väntar på bussen, det isar i händerna när jag skriver på min iphone. Nu ser jag den gula bussen närma sig.. Önskar dig en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har du så många vuxen poäng så jag säger bara,välkommen i gänget..puss

2010-10-21 @ 09:44:59
Postat av: Jenny

Jag införskaffade mina vuxen skor redan förra vintern, dem är inte heller ett dugg snygga men de har en funktion o de är att inte frysa på jobbet i vinter :)

2010-10-21 @ 14:50:44
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Tom

Tjena!



Gillar din blogg mycket :) Hälsa Emil!



Kolla in http://www.modeplatsen.se - Mode kläder online.



De har sjukt bra sortiment på klänningar, skor, sexiga underkläder, jackor, mm. till mycket bra priser.



Ha det bra!

2010-10-21 @ 18:24:45
URL: http://www.modeplatsen.se
Postat av: Pia

Ja man måste tänka på att inte frysa om fötterna, viktigt fast det inte är så snyggt alltid. Hittade inte mina vinterkängor imorse.:(..vi har ju flyttat så de står nog i förrådet så ska ner och leta. Kan säga att det va väldigt halt med gympadojjor imorse..

2010-10-21 @ 19:10:23
Postat av: Eva

Ja snö redan här i byn!! Tror aldrig jag upplevt snö innan min födelsedag nånsin förr!

2010-10-21 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0