I Lördags när vi satt framför Dansfeber vi...

img_4253 (MMS)

I Lördags när vi satt framför Dansfeber visade dom många olika klipp på barn som behövde hjälp! Plan var det rättaresagt för er som inte säg det. Ängla blev illa berörd över att se dessa barn som inte hade det hälften så bra som hon själv. "Kan jag hjälpa dom mamma?!" frågade hon. "Ja visst kan du det Ängla. I stället för att använda dina pengar i plånboken du tänkt köpa leksaker för kan du skänka till dessa barn" svarade jag. Ängla svarade att hon ville det och gick och hämtade 100:- i sin plånbok och la i ett kuvert Blev mäkta stolt över hennes empati & stora hjärta!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Underbart snacka om att ha medkänsla..Jag är en stolt mormor..puss

2010-10-19 @ 14:18:36
Postat av: Anna

Ja det är så fint gjort! Kärlek<3

2010-10-19 @ 15:22:38
Postat av: irene

Ängla va du är fin! Stor kram

2010-10-19 @ 17:18:33
Postat av: Mia

Blir tårögd så gulligt.

2010-10-19 @ 17:51:52
URL: http://mias.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej!

Mitt namn är Martina Lindvall och jag studerar vid Mittuniversitetet. Just nu håller jag på med ett skolarbete som rör H&M och håller därför på att intervjua personal från hela landet om butiksarbete. Jag skulle jättegärna ställa några frågor till dig så hör gärna av dig så kan jag förklara mer. Du når mig på min mailadress.

Tack på förhand!



Med vänlig hälsning

Martina

2010-10-19 @ 18:00:53
Postat av: Annika

Naw så fint gjort av henne. Förstår att du är stolt!

2010-10-19 @ 18:03:57
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh va gulligt av henne..blir ju tårögd när man läser det men sen kanske inte så konstigt för både du och Emil har ett varmt hjärta. Emil har jag ju träffat ganska många ggr och läser ju dina bloggar och tycker dom är intressanta för du verkar så mjuk och härlig när du skriver så kanske inte konstigt att Ängla har ett gott hjärta.:)

2010-10-19 @ 20:14:27
Postat av: mia

Nah, vad fint gjort. Tänk om alla tänkte (och gjorde) som Ängla...

2010-10-19 @ 23:19:01
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åh, Ängla!!! fina underbara du!! skulle finnas fler som dig <3 kram till min favoÄngla!!

2010-10-20 @ 02:27:18
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0