Lyckad helg!

Trots ledsamhet & bitterhet pga trasiga ting i huset blev helgen riktigt lyckad.
Ängla var först ut i familjen med att ha rep med Skönheten & Odjuret.
Hon tyckte det var toppen!
Hon har sett fram emot detta länge och fick i helgen veta att hennes dröm slagit in (hon har starkt velat vara ett barn i byn och nu fick hon bekräftat att barnen kommer vara med i by-scenen. Mer info & bakom kulisserna hittar du på bloggen om Skönheten & Odjuret-länkad här på min blogg).
Så hennes helg var gjord redan kl 10 i Lördags morse :)

På kvällen kom faster Amanda hit för att passa de små.
Jag, Emil & Ängla var bjudna på premiären av Sweet Charity.
Alltid roligt att gå på musikal, speciellt premiären. Även om det alltid brukar bli bättre ju längre tiden går. Därför är det bra att se en musikal mer än en gång om man har möjlighet. Man upptäcker något nytt varje gång.
Musikalen var härlig och det var kul att se alla de duktiga männsikor som även ska vara med oss i S&O.
En stort plus till Sara som har den ledande rollen son Charity.
Gå & se den du med!

https://nortic.se/images/eventimages/1275917631471_Sweet_Charity_logga_200px.jpg
I går hade vi vårt första rep med S&O gänget.
Vilket gäng sen!! Jag är alltid lika nervös inför de första improvisationslekarna man ska gå igenom.
Säkert är jag inte ensam.
Det brukar ta några gånger innan alla vågar släppa loss & våga göra bort sig.
Alla ovannämda saker är dock så viktiga för att fläta samman en ensemble & få en bra föreställning.
Men mer än 30 min behövdes inte för detta gäng.
Det blev en härlig eftermiddag med många skratt.
Längtar redan till jag får träffa alla igen!
(vill du läsa mer om musikalen vet du vart du ska klicka ;) )

Kl 20:30 i går var jag helt slut och bestämde mig för att strunta i alla måsten och gick och la mig.
Så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0