Vad gör man inte för barnen ;).. Är väl in...

img_4301 (MMS)

Vad gör man inte för barnen ;).. Är väl inget större fan av Halloween men man kommer inte undan när barnen börjat skolan. Det är Halloween disco i morgon till att börja med, sedan ska Ängla, Tilde och Thindra gå bus eller godis. På Änglas initiativ, såklart :). Egentligen ska man väl gå på lördag men då kan inte jag. Änglas värld rasade samman ett tag tills det att jag sa att vi kan gå på fredag i stället. Så i morgon blir det fullt upp för Ängla :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag kommer ihåg när mina barn va små då skulle det också firas med bus eller godis men nu säger sonen att de ska nog på Halloween fest istället..suck ..att man aldrig ska kunna koppla av. Ha en trevlig dag.:)

2010-10-29 @ 06:45:43
Postat av: mamma

Håller med gillar det inte heller..Ja nu skulle Linn vara hos er så du slapp det ..puss

2010-10-29 @ 09:19:26
Postat av: minna

Vad fin den blev pryder säkert sin plats utomhus!m

2010-10-29 @ 18:16:01
Postat av: Sara Li

Vad gjorde du med inkråmet? Jag har precis köpt en pumpa av samma anledning som du... och tänkte ta tillvara på allt... fin gubbe förresten! :-) Fast jag är inte heller ett större fan av halloween. Men vad gör man inte för sina barn?

2010-10-29 @ 18:43:15
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Laila

Söt:D

2010-10-30 @ 02:19:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0