Här är jag, är du här?

Hallå där ute!
Om det är någon som fortfarande kikar in här? Mitt bloggande är ju inte direkt på topp.
Det är så mycket annat så bloggen hinns tyvärr inte med.
Jobb, Sarek, smycken, barn, sång, hus, hem.. Listan är lång! ;)
Vi mår bra, barnen växer och gror.
Ängla har börjat 1:a klass, min lilla fisa! Så stor skoltjej.
Älvin och Vilda är två busar som snackar för fullt och sjunger barnsånger samt Sareks "Lilla Barn" och "Liljekonvaljernas Vals".. Jag vill inte lova att jag ska bli bättre med uppdatering men jag ska försöka hinna med att lägga ut lite bilder av barnen samt video.

Jag håller fortfarande på att måla & dona här hemma!
Vill ha det fint till hösten när vi ska krypa in i våra bo:n igen ;).
Minns ni vitrinskåpet jag köpte på Blocket i våras?
Nu i sommar hittade jag ett likadant på loppis och så här blev det när det kom upp på väggen!



Jag är riktigt nöjd med mina vitrinskåp och så glad över att kunna ta ut det andra som inte längre passade in här och var skavt av tejp o.dyl.


Fick sätta tillbaka spegeln på skänken igen (hade det ena vitrinet där)
och flytta dit brickan som jag haft på ett annat ställe...



På Netto kan man göra sina klipp.
En pläd för 149:- och kuddar för 39:- är verkligen billigt!
Nu återstår att måla fönstret vitt samt slipa ned och såpa golvet.
Men det hinns väl med någon gång :)

Nu är det snart dags för bingen, för i morgon är det upp med tuppen igen!
Ta hand om er ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så duktig, tänk vad du hinner med mycket. Hoppas du hinner vila lite själv med..kram

2011-08-22 @ 09:54:09
Postat av: Marie

Jodå jag kikar in då o då... Vet precis hur det känns med bloggen... ;-) Men inläggen är uppskattade när än dom kommer! ;-)

Ha det gott!

2011-08-22 @ 16:37:36
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com
Postat av: milo

Oj vad fint det blir, du har öga för heminredning. Kanske din nya grej--------------kram

2011-08-22 @ 19:55:26
URL: http://milo.gottfridsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag kikar in här lite då och då =)

Trevlig läsning !

2011-08-22 @ 20:27:51
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: M

Jag kikar in emellanåt så fortsätt det känns mysigt och familjärt!!:)

2011-08-27 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0