Feber

Heeeeej!
Saknar er & saknar att blogga. Men man måste prioritera i livet. Just nu får jag prioritera bort bloggen.
Sedan huvudvärken har jag verkligen sänkt tempot och kraven, för den vill jag verkligen inte ha tillbaka.
Akupunkturen gjorde underverk!

Nu sitter jag i soffan med godisskålen och läskan laddad inför schlagern.
Egentligen skulle jag varit inne på teatern nu och haft pizzamys med den underbara ensemblen.
Men Älvin har blivit sjuk igen, hög feber som inte ville ge med sig. Jag fick snällt åka hem.
Barnen går först även om det känns trist.
Det är inte ofta som jag går ut eller umgås, så visst är det trist att dom ska bli sjuka just då.
Nu har han fått Ipren i stället och febern la sig lite. Han har druckit en festis och har ni somnat.

Men det är ju tur att Mello börjar idag då när jag nu fick sitta här helt ensam :)
En Melodifestival som jag är otroligt dåligt insatt i detta året.
Har inte tjuvlyssnat, inte tippat eller nått.
Men jag tippar att Danny går direkt till final bara på sitt namn idag i det annars ganska bleka startfält.
Ska bli spännande!
Själv ska jag sitta med i schlagerpanelen i Radio-Kristianstad tillsammans med Janne Bark & Andres Liljeqvist & Helen Persson varje Måndag nu under schlagerperioden.
Så på Måndag kan ni slå på radion och höra vad jag tycker om delfinalen som går ikväll :).

SKÖNHETEN & ODJURET
Vi är nu inne på teatern och repar.
2 veckor kvar i morgon. Inte klokt vad tiden gått fort!
Det känns bra.
Mycket ska finslipas och tajtas men helhetskänslan är bra!
Hoppas ni kommer och tittar om ni har möjlighet!?
Biljetterna har sålt bra så vill du ha en bra plats, ring och boka på Måndag.
Tror och hoppas att det blir en bra föreställning.


Foto: Hannu Lilja

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars lilla Älvin o även dig som fick vara hemma.Du är så söt på kortet..puss

2011-02-05 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0