Min dag!

I går morse blev jag väckt efter en härlig sovmorgon med sång!
Jag fick ett inslaget kuvert som innehöll en skattkarta i form av meningar som skulle rimma.
Jag skulle ju då lista ut de sista orden för att få veta vad skatten var.

Först ut var gammal kaffekvarn och därefter var det en underbar gammal hattlåda (med hatt) som Emil tänkt ska bli fin i våra nya hall sen vilket den kommer att bli.
Sist ut på kartan var något jag önskat mig länge, ett gammalt skrivbord!
Det ska målas vitt och där ska jag sitta med mina smycken!
Nu är bara frågan vart det ska få plats ;)


Mina fina presenter!

Som ni vet åkte jag in till stan på kvällen. Vi åt mat på Hessle och när vi kom dit var vi först på plats av sällskapet och en present från David & Andreas väntade mig :)



Vi åt gott och sedan gick vi vidare till tälten på Södertorg som Partyfabriken står för.
Där spelade lokala band men även Partyfabrikens artister (Andreas b.la) som vi kom för att titta på!
Jag hade en mycket trevlig kväll med härligt sällskap.
Kanske blev ett glas för mycket och en timma försent för en småbarnsmamma som jag, men man lever ju bara en gång! Min mamma med familj är ju här så jag fick faktiskt sova några timmar efter att jag skickat i väg Ängla till Vimmerby med faster kl 7:15 i morse!


Kommentarer
Postat av: Pia

Låter ju som du haft en kanondag! Ja vad spelar det för roll 1 glas o 1 tim för mycket:) som du säger så lever man bara en gång. Snällt du fick sovmorgon idag. Vi ska ta en sväng till K-stad imorn, shopping och sen ska vi höra din goe man när han sjunger :) ska bli riktigt kul :) ha en bra dag .kram

2011-07-13 @ 14:46:08
Postat av: Zara

Pia: då ses vi kanske!! Kram

2011-07-13 @ 15:39:39
Postat av: Eva

Åh då var det kanske din mamma som gick med Älvin i affären idag, trodde det var Emils mamma.

2011-07-13 @ 21:58:28
Postat av: zara

Ja Eva, det var min lilla mamma :)

2011-07-13 @ 22:11:12
Postat av: Pia

Inte omöjligt ju! Jag känner igen dig men frågan e om du känner igen mig. Men lovar att komma framtill dig om jag ser dig :) kram

2011-07-14 @ 06:34:48
Postat av: Jessica Wetterstrand

Åååååh vilket fint skrivbord! Är också ute efter ett sånt. Vet inte var jag ska ha det men det spelar ingen roll!;-)

Kraaaaam!

2011-07-14 @ 11:26:23
URL: http://3barnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0