Norge i våra hjärtan!



Ja alla har vi väl haft sorg sedan vi i Fredags fick reda på vad som hänt i vårt grannland Norge.
Jag har följt tv & tidningar så gott jag kunnat mellan spelningar och tåg.
Att en enda männsika kan ha så mycket ondska!?
Alla mina tankar går till Norge och alla inblandade i detta vansinnesdåd.
Till dom som aldrig får tillbaka sina barn, syskon, vänner och till alla som fick uppleva skräcken.
EN av flickorna på ön sa " Om en man kan visa så mycket hat, tänk då på hur mycket kärklek vi kan visa tillsammans!" Så sant och klokt mitt i allat elände.
Tycker Norges statsminster samt Kungafamiljen visat ett otroligt stöd och skött det utmärkt trots att det måste vara jätte svårt.
I dag ska mördaren berätta varför han gjorde det och det tycker jag är hemskt, även om man vill veta.
För nu har han fått precis som han vill. Han har slutfört sitt uppdrag genom spränga regeringshuset & skjutit ihjäl oskyldiga ungdomar och nu kommer han även få ut sin värderingar i hela världen!
Usch!
Säger det igen, alla tankar till er i vårt grannland!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja det e så fruktansvärt detta som hänt Norge! Man fattar inte hur mycket hat som måste finnas i denna personen, som du också säger. Tänk där skickar föräldrar iväg sina barn på läger o vad händer.....man finner inga ord till detta vansinnesdåd.....

2011-07-25 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0