GRATTIS MINA SMÅ BEBISAR!


I dag fyller mina små småttingar 2 år!
Det är inte klokt vad tiden rusar i väg. Vi väckte dom med sång och paket och när dom kom ned för trappan fanns det två högar med paket från oss & släkten.
"Tomten!" skrek Älvin ;).



I dom lite större paketen gömde sig en traktor till Älvin och han skrek av glädje när han upptäckte vad det var.
Jag har filmat det men eftersom jag själv sprang runt i trosor och tovigt hår vågar jag inte lägga upp det ;).
Det va runderbart att se!
Vilda fick en el-motorcykel i sitt stora paket men den största glädjen var nog ändå....




....Pippi peruken som hängt med mer eller mindre hela dagen!
Hon har sjungit Pippi och blåst bubblor för glatta livet.
(Hon kommer att få hela dräkten av en släkting som tyvärr inte kunde komma idag)




Det var släkten, gudföräldrar & några vänner som kom för att fira de små.
Jag bjöd på en sallad (förhoppningsvis god) men fetacreme  och bröd.



Milo hade hjälpt mig att baka dessa fina tårtor!
Hon är underbar vår Milo!



Tyvärr så bakar jag inte själv utan ballerina & vetelängder får duga gott här i Färlöv ;)



Sedan blev det uppträde av Ängla, Tilde & Selma som bjöd på Madicken & Elisabeth sången.
Dom var så dukiga!



Sedan dök Pippi upp (igen) och då drog dom även den låten med komp av pappa Emil ;)



Därefter dök Älvin upp i orkestern med sin gitarr ;)

Vi har haft en härlig dag och jag hoppas även att Vilda & Älvin haft det!
Nu sussar mina 2-åringar gott, i morgon bär det av till Bakken med Milo + familj!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till Vilda och Älvin :)

2011-07-10 @ 22:39:52
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Therése

Ni verkar ha haft en härlig dag! Fräck bild med Älvin bredvid Pappa... med varsin gura :)

2011-07-11 @ 00:05:12
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Så söta dom är!!!

Kram

2011-07-11 @ 03:14:20
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för kalaset ,de var jätte trevligt...

2011-07-11 @ 09:01:57
Postat av: Louise&Isabella

Grattis till de stora!!



Jag var på dagis imorse och såg att där satt foton på Engla på vildas fack, tänkte bara om ni inte visste om det!



Louise

2011-07-11 @ 10:37:49
Postat av: Maggan

Gullungarna som redan är 2 år!! Tack för att vi fick dela den dagen med er!! Kram

2011-07-12 @ 08:49:02
Postat av: Petra

Tiden går fort!

Grattis till barnen i ganska mycket efterskott =)



Härligt att se att det finns fler mammor som inte bakar ;)

2011-08-13 @ 19:31:40
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0