dåligt!

Inte nog med Vildas åksjuka så fick vi besök av magsjukan!
Älvin vaknade och klöktes några klumpar i går morse och vid lunchtid kräkte Ängla ned halva huset.
Så idag har jag varit hemma och VAB:at.
Jag själv är helt slut psykiskt & fysiskt av allt kräk denna vecka så min mage har slagit bakut och min kropp är så trött!
Jag vet inte hur jag ska kunna förklara min rädsla för detta, visst inga gillar magsjuka.
Men har du någonsin känt panikrädsla för något? Ja så där fruktansvärt rädd?
Det är det närmaste jag kan komma en förklaring.
Så påfrestningarna efter denna vecka sätter sig.
Varje gång jag anstränger mig eller äter får jag sådan kramp i magen!
I morgon jobbar jag (förhoppningsvis) sista dagen innan semestern!
Sedan kan jag koppla av och hoppas att den rättar till sig igen.
Till hösten är det nog dags att ta tag i min fobi, för med tre barn kan det bli några omgångar av kräksjukor!


Älvin stackaren (vår Vilding) ramlade rakt in i vår sångkant och fick ett jack bredvid ögat idag!

Kommentarer
Postat av: Gunilla Sauer

Hoppas ni kryar på er o kan njuta av er ledighet!

2011-06-17 @ 20:30:09
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: mamma

O stackars Älvin,som ramlade så illa..O ni allihop förstås , de är nog en bra ide att du tar itu med problemet. Tacka barnen för att dom sjöng för mig i telefon så roligt,så duktiga dom är..Puss o kram

2011-06-17 @ 20:54:16
Postat av: Jossan i färlöv

Vet precis hur du känner för jag har exakt samma fobi, det är hemskt! Kram

2011-06-17 @ 21:12:21
Postat av: sabina

va det åksjuke bandet bra? hade hon det på sig? min dotter tar av dom :( hon e me 2 år.... mvh sabina

2011-06-18 @ 07:47:07
Postat av: Zara

Sabina: dom funkar på vilda! Hon tycker om dom för vi förklarade att hon inte skulle kräkas mer. Plåster på naveln vill hon inte ha däremot..

2011-06-18 @ 16:35:48
Postat av: sabina

så duktig hon e ;)

2011-06-18 @ 20:31:59
Postat av: sabina

plåster på navlen? e det åksjuke plåster du menar då?......förlåt om jag har 1000 fråger hihi

2011-06-19 @ 08:10:53
Postat av: Zara

Sabina: jag sökte på nätet och många har blivit hjälpta av ett vanligt plåster över naveln. Prova!

2011-06-19 @ 15:19:44
Postat av: sabina

oki tack för tipset ska provas idag!!! ha en trevlig midsommar...

2011-06-23 @ 06:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0