Ängla



Det är verkligen fantastiskt roligt att få "arbeta" med sitt barn.
Att få ha henne med på jobbet, även om hon inte hänger så mycket med mig så vet jag att hon är där och hon vet att jag och Emil är där.
Trots att hon endast är 6 år vet hon när hon ska in och vilka kläder hon ska ha utan att fråga mamma & pappa.
Det var en sak jag var lite nervös för innan vi drog igång. Att hon skulle vara på mig hela tiden med frågor.
Men nepp, inga frågor.
Visst får hon hjälp av de andra barnen och säkert till viss del andra vuxna, men dom har koll barnen.
I dag kom hon in i vår loge (där Sanna satt) och hann precis sätta sig på stolen när introt till min ballad gick igång.
Hon reste sig och sa "Nu är det snart min entré".
Hon visste att när den låten kom igång var det dags att förebereda sig...
Stolt mamma är man (såklart!) ;)..
Sedan har hon bus för sig också givetvis.. Pratar för högt någon gång osv.. Men vem gör inte det!?


Kommentarer
Postat av: mamma

Hon är duktig Ängla tycker jag. hon har musiken o teatern i blodet kan man lugnt säga..puss

2011-03-14 @ 07:52:08
Postat av: Lars

Fantastiskt vilken duktig flicka, tänk att hon klarar av mammas jobb så bra :)

2011-03-14 @ 08:48:54
Postat av: Sara Li

Jodå, visst märks det på Ängla att hon är en riktig teaterapa och blivande artist! Det strålar om henne på scen!

2011-03-14 @ 16:09:02
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: milo

Skånemormors tös ska vandra på föräldrarnas stig, så sant, så sant.Hon kommer gå lång om hon inte finner annat som intresserar mer. Love Ängla

2011-03-14 @ 17:03:53
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Härligt! barn växer u med uppgifterna. Ju mer ansvar man anförtror dem desto mer klarar de av.

Vi har bokat biljetter till en av extraföreställningarna så vi håller tummarna för att Ängla får spela just den!

2011-03-14 @ 17:24:34
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: harriet kyolab

VACKRA som bara två Prinsessor kan vara:=)

2011-03-22 @ 10:34:27
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0