En vårdag!



I går var vi ute hela eftermiddagen, vädret var ju så underbart!
Barnen älskade det och var på gott humör.
Vi fikade med bullar & festis.
Hittade snödroppar på trädgården men inga krokus än så länge..
Alla vårtecken man kan få ger hopp om att vintern kanske är på väg någon annanstans :).












I dag är det inte lika mysigt, längre.. Solen visade sina strålar i förmiddags och jag och Älvin passade på att gå ut.
Vilda är på dagis alldeles själv idag.
Älvin har problem med sina luftvägar och måste vara hemma för att medicineras.
Vilda var tuff och bara stövlade in på avdelningen, min lilla täva!
Vi har inte särat så mycket på dom innan så jag hoppas det går bra.
Men jag tror det går bättre för henne än vad det gör för Älvin att vara i sär.
Han är lite ängslig och undrar vart hon är.
Frågar efter henne, skakade hennes stol när han skulle äta lunch..
Jag tror vi hämtar henne lite tidigare idag ;)..


Kommentarer
Postat av: Zandra

Äkta syskonkärlek! <3

2011-03-09 @ 15:00:12
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: mamma

Stackars Älvin att vara utan sin andra hälft. Vilda är allt en liten tuffing sötnosen.. Härligt med snödropparna här hos oss har dom inte dykt upp än..puss

2011-03-09 @ 19:00:15
Postat av: sandra

Heej!!

Vilka fina bilder!!! ÅÅ ja man blir så glad och pigg när lilla solen är framme!!!

Måste säga igen hur jäkla grym du är Zara, du sjunger såå bra och är så himla duktig! Förstår inte hur du orkar göra det så många gånger..

var jätte kul att se er!! I pausen frågade jag min sambo

-ska inte Emil vara med ngt alls?

hahaha jag såg inte vem som var Emil hihih...

du får komma in och handla en chabils snart, kan du vara värd :-)

kramiz!!

2011-03-09 @ 20:11:37
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: My

Mysiga bilder!

2011-03-25 @ 08:55:41
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0