Sarek

God afton i stugorna!
Har ni haft en bra dag? Min har bestått av arbete och nu i kväll arbetsmöte via skype med Sarek.
Vårt 4:e album är på väg att bli klart.
Äntligen!
Som jag har väntat på detta, för det här är ett album som jag känner mig otroligt stolt över.
Det har jag givetvis gjort med de nadra tre men detta känns speciellt.
En platta som är mer åt det akustiska hållet & med live-känsla.
Där våra instrument och stämsång får träda fram på ett helt nytt sätt.
Det känns moget, genomarbetat och nytt!
Det dröjer ett litet tag till innan jag kan spela det för er men om ni vill följa vår blogg och kanske bli vår vän på facebook kan det bli några tjuvlyssningar för er :).
Jag bloggar på Fredagar och mina kollegor i bandet de resterande dagarna i arbetsveckan (Mån-Fre).
Bloggen ligger på vår hemsida som är under konstruktion.
Allt ska bli nytt och fräscht :).

Sareks blogg
Sareks facebook


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis vi har oxå väntat med spänning på den nya skivan, de ska bli så roligt att få höra den..puss

2011-03-18 @ 09:08:55
Postat av: Olle

Kul att ni kan hålla ihop bandet fast ni är utspridda över hela landet.



'Eld & vatten' håller fortfarande, Jasmine och hennes kompis repar på en dans till den så fort de kommer åt, ibland över web-kamera på MSM. Sistnämnda blir dock inte så bra pga web-lag, timingen blir helt fel.

2011-03-18 @ 22:15:09
Postat av: Sandra

Grattis till det nya albumet:)

2011-03-19 @ 18:40:53
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com
Postat av: Elin A

Igår var vi och såg på Skönheten och Odjuret! Tack tack för en superbra musikal och du och dom andra sjunger ju helt fantastiskt! Och jag blev väldigt imponerad av alla kläderna som alla hade på sig!

Ha en trevlig söndag!

2011-03-20 @ 10:20:42
URL: http://tackomaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0