Vi sjunger "Jag hamrar och spikar.." och Ä...

img_2735 (MMS)

Vi sjunger "Jag hamrar och spikar.." och Älvin lagar och spikar under tiden på motorcykeln :). Visst är det jobbigt det ät att gå upp nu, tror jag snoozar minst 3 ggr och sedan är det bråttom! På söndag ska vi ställa om klockan och då får vi sova lite längre, men det blir ju mörkare och det är ju det som är det jobbiga!  Just idag var det lite roligare att gå upp för min del, för idag bär det av till Ullared och Gekås!  Ni som följt mig vet ju hur roligt jag tycker det är fram till jag ska betala ;). Då får jag alltid hjärtklappning och sedan säger jag till mig själv: " jag har ju faktiskt tre barn, det kostar. Vi behövde detta, det är ju inte så ofta man är här osv..." ha ha! Trevlig helg!! Kram Zara


Kommentarer
Postat av: Jessica Wetterstrand

Gud vad skoj! Shoppa åt mig också!:-)

2011-10-28 @ 10:11:05
URL: http://3barnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0