Vigselprogram!

I går hade vi vår underbara präst Lisbeth på besök!
Hon har blivit en vän till familjen och det känns extra bra att just hon ska viga oss!
I går bestämdes vigselprogrammet och allt vad det innebär.

Musik, solister, psalmer, bibeltextläasre, inmarsch & utmarsch...
Känns så skönt efter varje prick man kan stryka från listan.
Vilka låtar och solister vill jag behålla lite för mig själv.
Det ska vara lite överraskningar den dagen för gästerna :).

Nu återstår bara att prnta ut programmen med, det ska Emil göra.
Ska sätta lite eld i baken på honom så ska det snart bli gjort ;).
Jag har sådant kontrolbehov och vill ha koll på läget.. Känner mig lite smått stressad..
Fast jag tror jag ha rläget under kontroll.
Men det återstår mycket jobb innan dagen med D!
Längtar så!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande! Ja det e mycket som ska fixas inför ett bröllop o mycket som ska klaffa. Kan förstå att du vill ha allting ordnat för man kan slappna av lite. Jag är en sån där planeringsmänniska också o måste ha allting ordnat annars blir jag nervös o kan få lite spel :) kram

2012-04-20 @ 07:31:40
Postat av: Maria

Vi sitter också med vårt program. Tycker dock att det är mycket svårt att hitta utgångsmusik. Vi ska ha trumpet voluntary som ingångsmusik, men nu står det still. Tips?

2012-04-30 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0