Avslut

 I hela 10 år har vi i Sarek spridit vår musik genom turné och skivor.
Vi har medverkat i Melodifestivalen 2 gånger, arbetat med körprojektet "Magiska toner",
givit ut 4 album som sålts i 45000 ex, haft 5 st låtar med på Svensktoppen och bli
vit grammisnominerade för bästa schlageralbum.
I Lördags gjorde vi vår sista spelning vid Eldnäsets brygga utanför Ånge.
Jag har så otroligt många fina minnen som jag kommer att bära med mig från denna tiden.
Jag har fått leva min dröm! 
Tack alla fina människor som vi stött på under vår resa.
Fans, musiker, körsångare, arrangörer. Tack till alla er som köpt våra album.
Ett extra stort tack till mina kollegor och till dig Stina som låtit mig sjunga dina underbara låtar och för att du trodde på mig!
Den största anledningen till att vi lägger bandet på is är pga det långa avståndet mellan oss bandmedlemmar (från Skåne till Norrland) samt andra sidoprojekt. 
På återseénde!!
Kram Zara
Göran bodde supermysigt i Haverö bland skog och vatten.. 
vi repade i ett av hans gamla hus där vi även sov.
Mindre roligt var det att en fladdermus flög rakt in emot mitt huvud..
Spelningen var helt underbar. Rolig men samtidigt känslomässigt omtumlande.
Det blev både skratt & lite gråt.
Tack kära publik som kom dit och visade så mycket värme & kärlek.
Hoppas vi kunde sprida samma känsla till er!?
 
Nu är det dags att fundera på vart min väg ska gå musikaliskt..
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Förstår att det måste vart sorgligt :(
Du hittar säkert nåt annat, du är ju grym på musikaler! Och har en underbar röst.
Ta hand om dig!
Kram

Svar: Tack Annika!! Musikal är super-skoj och verkligen ngt jag vill jobba mer med.. Kram
zara

2012-08-02 @ 00:06:24
URL: http://avantgirl.blogg.se
Postat av: Carin

Så duktig som du är Zara så blir det inget problem för dej att "hitta väg" Du sjunger ju så helt underbart bra! (själv gal jag bara i badrummet)

Svar: Tack snälla Carin för dina varma ord!!! Jag har redan lite planer som jag hoppas på!! :)
zara

2012-08-02 @ 17:54:54
Postat av: Marie

Sorligt men förståeligt! Ska bli spännande att se vart det bär hän... ;-)
Ha det gott!

Svar: Ja, verkligen blandade känslor..
zara

2012-08-13 @ 19:53:19
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0