Fika ute i solen

Vilken bra lediga jag lyckades pricka in! Solen har lyst på himlen hela dagen lång.
Det sägs att detta är det sista (och nästan den enda ju) vi får se av sommaren, nästa vecka ska det bli kallt.
Kan inte minnas när det var en sådan dålig sommar sist.
Vi människor behöver ljuset av solen för våra själar.
Undra hur mycket depressioner det kommer att bli i höst i Sverige?
 
I dag tog vi till vara på solen och spenderade den ute i trädgården.
Älvin & Vilda har lekt i lekstugan och Ängla begav sig ut på cykel med en vän på eftermiddagen.
Jag då? Jo, jag har mest suttit i min solstol.
Hängde lite tvätt emellanåt oxå.. Men jag städade huset under morgonen, så helt förslappad har jag ju inte varit ;)
 
 
Vi har ätit både luch, fika och middag ute idag. Inte ofta det har hänt under denna sommar.
Till fika har vi mumsat världens godaste sockerkaka som jag fått av en kollegas mamma.
Jag trodde inte de fanns så goda sockerkakor. Men denna har inte varit bra för min figur kan jag säga... Har inte kunnat hålla mig ifrån den, det har slunkit ner alldeles för många bitar i min mage!
 
 
Vilda känner sig vacker i sin nya flamencoklänning!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Dessa härliga dagar tar vi vara på,så klarar vi av hösten och mörkret.Nu njuter vi av helgen.

2012-08-17 @ 23:39:05
Postat av: mamma

Så söt hon är i klänningen puss

2012-08-18 @ 09:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0