En dag för mig själv!

Precis hemkommen från en dag själv på stan. Skövde.
Kanske inte Sveriges roligaste stad men den har det som behövs för lite avkoppling och strosande i affärer.
Oftast när jag har ärenden på stan går dom i raketfart för att jag vill hem till familjen. Det dåliga samvete kommer fortare en anat.. Jag kutar alltid runt i 190 och hinner oftast inte med allt ändå.
I dag sket jag i det dåliga samvetet och gick i lugn och ro runt. Provade länge och väl för att se om passade.
Hittade en hel del fint till barnen men även till mig själv.



Unnade mig en räkmacka på kanske Skövdes mysigaste Café. Minns inte vad de heter men ligger vid torget.
Så gott!
Skönt att kunna sitta ned och äta stilla utan att resa sig 10 ggr för att hämta saker eller torka.
Hi hi..
På bussen satt jag och läste, gäller att ta till vara på alla minuter av egen tid.

När bussen väl svängde in på Karlsborga bussstation stod en mormor, en moster & två små gullungar där.
Så glad jag blev.
Det räcker med några timmar för att hinna sakna de finaste man har!



Man kan lätt se ett mönster i vad jag gillar.
Ljusa skira färger. Spets, volang och virkat..
Kan inte motstå dessa underbara sötsaker. Försökte köpe en liknande i svart, men nej. Det går inte. Det blir vitt, beige, puder... Jag ÄLSKAR´T!!



Egentligen inte mina färger alls eftersom jag är blek & blond. Men jag struntar i det. Man ska ha det man trivs i!
Eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Jeanette-Längtar till USA resan!

Jättefina plagg!

Ha det super mysigt i kbg!!! :)

2012-02-25 @ 12:56:17
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0