Frågor & Svar!

Svar till Birgitta som undrade om Converse skorna var små i stl.?:
Yes, dessa ska vara små i stl.
Har en kompis som har dom och man får gå upp en storlek.
Så jag tog stl 39 och hoppas verkligen att dom blir bra.
Sedan är dom ju i skinn, så lite töjer dom ju sig och formar sig efter foten.
Ska tydligen vara lite jobbiga att gå in, men efter 1-2 veckor de skönaste man kan tänka sig :)
Visst är dom bruna grymt snygga Birgitta!?
Så jäkla snyggt till vitt, puderrosa & beiga kläder :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

TACK! De är grymt snygga- ska genast beställa ett par bruna - tack för tipset!!

Kram från mig

2012-01-23 @ 12:53:06
Postat av: Cecilia

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2012-03-19 @ 00:51:20
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0