Hålla vad man lovar!

Ja, jag är väl inte sämre en att jag håller vad jag lovar!
Kl 20:09 satte jag mig faktiskt i soffan. Men innan det så snabb dammsög jag i kök och runt matmordet.
Lite busig får man väl lov att vara?
Huvudsaken är att jag får koppla av nu en timma eller två.
För det andra så är det ju helt otroligt att jag är här inne och skriver två dagar i rad ;).
Jag sitter här själv, typ varje kväll nu när det är en månad innan premiär. Ja, det är med lite bitter ton jag säger det. Men det är Emils jobb, jag vet. Han gör inget fel. Men i bland känner jag att jag måste slita mitt hår när det aldrig blir en minut för mig själv.
Mina barn (eller Vilda) är tyvärr lik sin syster och är inte den som somnar snabbast i universum om man säger så.
Så det bir lite sping in & ut i sovrummet för bappar, böcker, kiss....
Men snart är premiären över och allt blir som vanligt igen, nästan.
Hanbollen rullar i bakgrunden.
Vet ni att jag spelat handboll i många år. Målvakt dessutom.
En rolig tid!
I Söndags tog jag med mig  barnen ut i skogen med varm choklad & mackor.
En sådan där dag då man känner sig som en bra närvarande mamma!
(Inte ofta jag känner så nu förtiden, ständigt dåligt samvete)
Det var en mysig eftermiddag där Ängla fick visa vad dom gör där när dom besöker samma ställe med fritids.
Min fina Ängla lotsar oss fram i grushålan!


Älvin ville gärna gå på egna äventyr.


Ängla visade en rutchkana i sten-jippey för kläderna! Tur att dom är förstärkta i rumpen!




Sedan blev det en mysig fika stund som verkligen uppskattades av barnen.
Sanna som haft "sin" Joel hos sig (oss) i några dagar kom förbi och lekte lite med barnen.

Nu ska jag försöka hålle även ett annat löfte jag har till mig själv!
Att somna innan 23:30!
Vi hörs kanske i morgon ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Roligt att du börjat blogga igen. Så mysigt det ser ut o så himla fina bilder på barnen. Älskar er.puss

2012-01-18 @ 09:54:56
Postat av: milo

Äntligen händer det något på bloggen, skönt. Fast jag vet ju hur du har det och vi smsar och pratar/träffas så jag vet att allt e bra med er, men ändå skönt att du tar tag i dig själv o bloggar lite....har längtat

2012-01-18 @ 16:26:38
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0