PANIK!

I dag ringde mina toastmades med ett viktigt meddelande.
Jag visste ju om att Sweden Rock äger rum samma helg, men jag visste INTE att alla rockers skulle boka ALLA hotell samt bröllops-sviter!
Så idag fick jag skicka ut massutskick på FB till alla som ska åka långväga att dom får söka boende redan idag!
Sedan kom jag på efter ett tag att "Herre-jösses, vart ska vi bo!?".
Vill verkligen inte åka hem på bröllopsnatten och behöva gå upp för att barn vaknar stup i kvarten..
PANIIIK!
Ringde till Christian IV för den bröllops-sviten skulle vi verkligen vilja på i. Men där hade rockarna abonnerat HELA hotellet!!
Tillsut hittade vi ett rum på ett litet mysigt hotell utanför stan vid vattnet.
Allt löser sig tillslut...

Kommentarer
Postat av: Pia

Skönt att ni hittade ett rum till slut för det e ju ER dag o då ska ni bara rå om varandra :) kram

2012-01-30 @ 08:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0