Lek & städ

God kväll alla ni!
Har precis krängt en Pizza, ja inte hel men.. Nu blir det andra tag när jag börjar jobba igen. Ta tag i kost & träning igen.
Tur att man inte har semster året runt, fast just nu känns det som man skulle kunna ha det..
Man har alltid lite ångest så här dagarna innan man ska börja jobba igen. Men jag saknar mina kollegor och mit arbete, så ge mig tre dagar sen är jag inne i det igen :) Att jag har en vecka på Mallis att se fram emot gör det ju lite lättare att gå till jobbet oxå ;).. Barnen längtar till dagis, så det är nog dags för lite rutiner igen.
 
I dag har Ä haft två tjejkompisar här hemma. Dom har lekt för fullt i flera timmar. Det är så roligt att se, för Ängla har haft en downperiod vad de gäller lek länge. Hon har inte orkat eller velat. 
Har nästan känt mig förtvivlad emellanåt. 
Hoppas nu att leklusten håller i sig ett tag efter denna eftermiddag.
Själv har jag städat, det behövdes verkligen!
Tar der lite pö om pö eftersom jag är så urless på att just städa.. Men de mesta är klart vilket känns som en lättnad..
 
Fick dessa fina oranga rosor idag från Änglas kompis m fam (vänner till oss) i försenad 30 års present. Sång bjöd dom oxå på, så glad jag blev över den överraskningen :)
 
I kväll kommer det lite mer bröllopsbilder.. 
Kram Zara

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka vackra rosor älskar den färgen på rosorna. De är allt bta med rutiner tycker jag, då vet alla hur det ska vara..puss på er

2012-07-20 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0