Sol, sol, sol

Dagarna ser ganska likadana ut, i alla fall när solen tittar fram.
Då badar vi.
I dag har vi legat vid Vättern, där finns både brygga & lekpark.
Därför kunde vi ligga hela dagen utan gnat & tjat ;).
Alla barnen badar, själv tycker jag det är svinkallt. Men jag älskar att vara på stranden ändå.
Att bada upp till vaderna räcker gott, hi hi.
Ängla har blivit så duktig på att simma. Hon simmade ca 50 m idag i sjön!
 
I morse upptäckte jag att Vilda fått ett bett som svullnat ngt hemsk precis vid höftbenet.
När vi skulle lämna stranden tyckte jag det svullnat mer.
Vi gick förbi VC som lät en sköterksa kolla på det.
"Svårt att säga vad det är för bett" sa hon. Men Vilda fick Alcollösning och ett stort plåster som förhoppningsvis ska suga ut skiten. Annars fick vi komma tillbaka i morgon igen.
 
Efter det åkte vi hem till min pappa & hans fru Carina.
Grillade hamburgare & friterade pommes, mums!! Min syster Natalie som flyttat till Uppsala var där med hennes son (barnens kusin) Melvin. Så roligt att träffa dom allihop, men det var verkligen roligt att träffa Melvin. Det var så längesedan. Han har blivit så stor. Ängla & Melvin lekte så bra tillsammans vilket var roligt att se..
 
Vädret visar (min pappa har lärt mig att kolla www.yr.no som ska vara de säkraste) sol även i morgon, då vet vi alla vad som gäller :)
 
Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Pia

Aj det bettet ser inte så fint ut. Kanske en sån där blindknagge eller vad det heter för dom kan ju stickas ordentligt. Hoppas att svullnaden har lagt sig lite nu. Ja ni verkar njuta i fulla drag o det e ni verkligen värda :) passa på när ni har lite "barnvakter" också. kram

Svar: Tror oxå det va det Pia!! Nu är det bättre med henne :) Kram
zara

2012-07-06 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0