Vänner

Jag är verkligen lyckligt lottad!
Har en fin familj, gift med min dröm-man och har tre fina barn.
Sedan har jag fina vänner runt omkring mig.
En av dom är min bästa vän Maggan.
Ni som följt mig vet hur mycket hon ställt upp på mig, framförallt under min jobbiga graviditet med tvillingarna och tiden där efter. Hon fick stå ut med att jag isolerade mig totalt efter deras ankomst, att jag inte kunnar umgås pga musikaler och andra jobb.. Ändå finns hon kvar. En sann vän är det. Som är med en när det går upp men också när det går ner.. Maggan känner mig in och utan, mina positiva sidor men också mina negativa. 
När jag får mina konstiga ångestattacker är hon den som lyssnar & förstår.
Fast att jag inte firar min kommande 30 årsdag (på Torsdag) (är ingen firare, så det är inte pga åldersnoja) så överraskade självklart Maggan mig igår genom att bjuda ut mig.
Hon hade kollat läget med Emil innan, så allt var planerat :).
Vi gick ut & käkade. Satt på uteservering och åt & spanade på folk..
Sedan tog vi en sväng förbi Partyfabrikens (artister som sjunger samt serverar)
tält där våra vänner passade på att sjunga för oss.
Vi jublade, klappade i takt & drack kaffe..
Efter det hade Maggan bokat bio till oss..
Så med varsin godispåse gick vi in i salongen för att se "Mörkt vatten", det var vi & 2 s till ;)..
Mörkt var det med, för vi satt mest under våra tröjor..
Ja, den var nervpirrande :)
Tack Maggan för en underbar kväll!!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack snälla du ❤ Du är lika mycket min bästa vän och förstår mig också på alla vis! Tack för att du finns 😘

Svar: <3
zara

2012-07-11 @ 15:35:13
Postat av: Pia

Härligt med en sådan vän som finns i med o motgångar. Ja man e lyckligt lottad av o ha en sådan vän :) Jag har några få vänner som jag litar på men många ytliga också men en som betyder mycket för mig e en vän som jag lärde känna när våra yngsta va nyfödda o det e i 18 år nu. Även om vi inte hörs av på ett bra tag så vet vi att vi finns för varandra o vi litar på varandra o pratar om det mesta o sen har jag en kusin som står mig nära o vi pratar om mycket också men Ingrid som jag skrev om först står mig väldigt nära. kram

2012-07-11 @ 16:00:24
Postat av: Annika

Härligt med sådana vänner :)

Stort grattis till dig idag! Hoppas vi syns snart. Börjar min semester imorrn, kanske kan få till en träff, vem vet?
Ha det!

Svar: Tack Annika!! Ja, det hade varit skoj med en träff!!! Jag har bara en vecka kvar..Kram
zara

2012-07-12 @ 19:54:08
URL: http://avantgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0