Desperate Housewife är saknade

I dag åkte jag in till stan på eftermiddagen till min svägerksa Amanda.
Vi hade nämligen lovat varandra att se det absolut sista avsnittet av fruarna tillsammans.
Att det tagit sådan tid beror på att de sista avsnittet låg i vår bröllopsvecka och jag hade fullt upp, sedan åkte Amanda på semester och sen var det midsommar..
Puh, att jag kunnat hålla mig. Men samtidigt har jag dragit ut på det.. Ville inte att det skulle ta slut.
DH är det enda program jag följt från allra första början och inte missar ett enda avsnitt av.
Har aldrig någonsin tröttnat.
Känns som jag är en av dom ;).
Serien slutade lycklig som väl var och utan frågetecken!
Tack för det, hade inte stått ut annars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0