Jogga på!

Rea, Rea, Rea!!
Ni har säkert oxå sett det överallt? Nu kan man fynda sommarkläder redan innan sommaren börjat!
Det är ju bra, om man inte som jag inte kunnat hålla sig och redan fyllt garderoberna med fina sommarkläder (barnens mest)..
Jag har däremot fyndat nya jogginskor på ellos.se
I dag kom dom och satt som en smäck!
Provgick skorna till affären i kväll!
Så nu väntar jag bara på att förkylningen ska gå väck och sen
ska jag ut å löpa lite försiktigt igen (måste tänka på ryggen).
Ska faktiskt ta med Ängla ut på några rundor.
Hon har ju visat talang i 2 lopp hon sprungit här i stan. Hon behöver också röra lite på sig.
Det gör man ju inte så mycket under teaterlektioner ;).


Kommentarer
Postat av: Pia

Snygga skor :) Jag skulle också behöva röra på mig än jag gör men på något konstigt vis blir det aldrig så :( massa ursäkter hela tiden. Skärpning Pia! :)kram

Svar: Nej, det är lätt att låta bli ;). Men promenader nu på sommaren är ju härliga!!
zara

2012-06-20 @ 07:24:05
Postat av: Annika

Snygga!

2012-06-20 @ 08:44:05
URL: http://avantgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0