Regn, regn, regn...

Sommaren är kort, det mesta regnar bort..
Så trött man blir av detta vädret alltså, finns inget jag längtar så mycket till som en varm & skön sommardag.
Men det gäller ju att ändå ta tillvara på sin semester. 
Men det är inte lätt att aktivera 3 barn inomhus, det är ju så mycket lättare när man bara kan öppna altandörren.
Tror det får bli ett besök på Andys lekland någon dag i denna veckan.
Ska bara införskaffa öronproppar först ;).
Skämt å sido, jag har fått en skada på vänster öra. Ska kolla upp det har jag tänkt, men får aldrig tummen ur. Men vad finns det egentligen att göra?
Är det redan en skada så är det.
Jag har inte tjut i örat, men när det är för hög volym börjar det att knäppa i det örat.
Sedan blir jag otroligt känslig för ljud. 
 
I morgon blir det i alla fall storstädning här hemma om det regnat lika mycket som i dag.
Det måste ju ändå göras!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0