Soffläge!

Har intagit soffläge med Nyjetsmorgon i bakgrunden.
Är fotfarande riktigt hängig.
Hoppas att en dags vila till ska göra mig piggare igen.
Har alltid så otroligt dåligt samvete när jag ska sjukanmäla mig. Jag avskyr att vara till besvär.
Så jag gick ändå upp tidigt och gjorde vid mig. In i det sista trots att svetten lackade, huvudet och kroppen värkte så tänkte jag ta mig till jobbet.
Men till vilken nytta egentligen?
För att bli ännu sämre och smitta ner alla andra.
Nej, man kan ju faktiskt inte hjälpa att man är sjuk.
Så nu ligger jag här och kryar på mig.
Snörvel, snörvel..

Kommentarer
Postat av: Pia

Nej det e ingen som tackar en o man måste va rädd om sig. Gjorde du rätt i som stannade hemma o vilar dig. Jag e förkyld o febrig men cyklade o handlade igårkväll...dum som man e. feber imorse också så har sovit typ hela fm o va feberfri o begav mig iväg på cykel igen...det va jobbigt o nu e febern tbx igen så nu ska jag vila. Krya på dig Zara o va rädd om dig. kram

2012-06-19 @ 14:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0