Solens strålar värmer..

Det är verkligen så att man tar till vara på alla solglimtar nu. Oftast så öser regnet ner..
Såg att min första semestervecka mest skulle få besök av just regnet!!
Visst har man saker att göra inne, men man suktar ju efter värme & sol nu.
I dag har det varit blandat med sol & moln och vi passade på att vara ute heöa dagen, ändå till regnet kom.
Nu kikar solens strålar fram igen och jag funderar på att bege mig ut å jogga lite.
Känner en viss irritation i kroppen idag och tror att det kan göra gott att avreagera sig med en liten löprunda??
Irritationen beror mest på dålig sömn.
Det blev ju en aningen sent igår (ca 1) men sedan har barnen vaknat varje timma ungeför i natt.
Olika timmar för olika barn då såklart.
I vanliga fall brukar jag ha lätt att somna om, men just i natt har det varit så svårt.
Just när jag somnat har nästa vaknat.
Så egentligen är jag mest irriterad i största allmänhet.
Men tyvärr blir alla lidande då...
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Glömde skriva i förra inlägget att det blev ju jättefina kransar :).Ja du man kan inte va på topp alltid o det finns nog ingen som är det o det e mänskligt. Hoppas att du får av dig lite irritation om du springer en runda.Vet hur det kan vara...jag e ju inne i den åldern nu o har humörsvängningar ganska ofta periodvis o brukar säga till folk i min närhet att ...prata inte med mig haha...kram på dig

Svar: Hej Pia!! Tack!! Det var skönt med en runda i går kan jag säga.. Kände mig på bättre humör sedan.. brukar säga precis som du, prata inte med mig.. ;)
zara

2012-06-23 @ 22:39:49
Postat av: Klara

Vilken underbar bild på Vilda, den längst ner till höger!

Svar: Tack! Älskar oxå den!!
zara

2012-06-24 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0