Tjej-mys!

Vilken underbar kväll!
Tänk att det ska behöva ta ett år innan vi fick till det.
Denna gången var vi mer bestämda med att säga, nästa vecka ses vi!
Nu bestämmer vi bara..
Så ofta man träffar folk som man blir glad av och så säger man "Vi måste ses, vi hörs av snart igen!".
Hur ofta blir det så?
Inte för att man inte vill, utan för att alla har så mycket runt omkring sig och sedan glöms det bort. Tills man möts igen och man säger samma fras igen.
Känner du igen dig?
Eller är du bra på ta tag i sånt?
Jag är det inte ska jag villigt erkänna. Inget jag är stolt över. Men det är alltid så mycket annat!
Men man borde prioritera det mycket högre.
Man mår så mycket bättre som människa av dessa möten med människor man tycker om!
Det ger en massa energi!
 
Åsa lärde jag känna då hon var regissör i Emils tre första musikaler (Aida, Tarzan & Rent)! Hon var den som "lärde mig" att spela musikal. Det var hon som hjälpte mig att hitta min självkänsla igen vad det gällde musiken!
Hon kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.
Hon är en konstnär ut i fingerspetsarna och jag blir så glad av att ha henne i min närhet.
Hon hade lagat supergod middag & Pannacotta med frukt till efterrätt.
Jag hade tagit med mig vin & Malin dyr-choklad :).
Malin lärde jag också känna via musikalerna.
Hon kom in som en frisk vind i dansgruppen Kaoz som vi arbetatde med i Aida & Tarzan. Den sistnämna blev Malins första musikal här i Kristianstad.
Jag fastnade för henne direkt! Både som vän och på scenen. Vilken utstrålning. Ni som gått på musikal här i stan kanske såg henne som Cha-Cha i Grease?
Hon sprudlar alltid en massa positiv energi och är så glad!!
(Kolla in Malins blogg här)
 
Det var så härligt att bara sitta ned å´prata och äta & dricka gott!!
Tack tjejer för en härlig kväll!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Javisst e det härligt o bara umgås med sina vänner :) Träffade också några gamla klasskamrater igår o ska också erkänna att det blir ofta att man bara säger att man ska ses men nu bestämde vi bara en dag o va kul vi hade. Sen drog vi ner på allsången här i Osby...riktigt trevligt. I em kommer en annan kompis som jag gått i skolan med o hon bor långt iväg men nu e hon hos sina föräldrar. Visst man får mycket energi av o skratta o umgås. kram

Svar: Vad roligt med Allsång!! Hoppas du haft trevligt med din vän idag! Kram
zara

2012-06-28 @ 08:33:34
Postat av: Malin E

Kära, fina vän. Håller med dig, vilken fin kväll vi fick.
Dyr- choklad var det ja. Köpte den till alla, men åt upp typ allt själv... :)
Tyckte du och jag var duktig som höll Åsa sällskap vid matlagningen, genom att trycka allt det snackset, haha!
Maten var ju super med.
Vi måste ses snart igen. Är glad att jag har er. Ni betyder mycket, och som vanligt fyller ni på mitt energiförråd.

Jag blev så glad över dina fina ord här.
Massa kramar till Fru Zara!

Svar: Ja, vi var väldigt duktiga på att äta du & jag.. Ha ha!! Hade behövt springa en runda idag, men det får bli i morgon :) I dag har jag bara latat mig i solen!! Vi ses snart igen!! Kram
zara

2012-06-28 @ 21:44:38
URL: http://systermalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0